Hei,
Da går det mot jul og nytt år og da skal det være på plass et ”nytt” Utvalg For Ungdom.
Som tidligere nevnt så går 3 av 4 ut av utvalget og det er kun kasserer (Biørn Berg-Johnsen) som har sagt at han vil stille kommende sesong. Det som da har blitt tatt opp er at UFU for kommende sesong skal bestå av en representant fra hvert alderstrinn. Dvs. at Junior 19 og 17 er adskilt og stiller med en fra hvert lag de øvrige (G94 – G95 – G96 – J96 – G97 og G98) stiller med 1 pr. alderstrinn.
Dette er blitt gjort rede for i tidligere møtereferat og det har nå vært forventet tilbakemeldinger om potensielle representanter. De forskjellige alderstrinn må nå navngi sin representant innen kommende møte.
Dersom det ikke er et fungerende utvalg etter møtet den 16.12.08 er det fare for at det ikke blir påmeldt lag i de forskjellige alderstrinn.
Det er kun to punkter på møtets agenda:
Valg av representanter til Utvalget For Ungdom
Info om kommende års Ullevål-dugnad
For de som ikke har deltatt i dette arbeidet så kan det sies at det er en flott måte å bidra til ungdomsarbeid i vårt nærmiljø. Det er stort sett overkommelige oppgaver for de fleste, men dette må de som deltar fordele til beste for alle.
En fornuftig fordeling kan være:
-Utvalgsleder: Deltar på fellesmøter i fotballgruppa.
-Kasserer: Fører regnskapet for utvalget og utbetaler iht. godkjenning fra leder og gjeldende regler.
-Materialforvalter: Sørger for at de forskjellige lagene melder inn sine behov for utstyr og melder til kontor for bestilling.
-Dugnadsansvarlig: Sørger for å formidle utvalgets dugnader (Ullevål og Bøler Minicup) ut de forskjellige alderstrinn
-Styremedlemmer: Tar de eventuelle andre oppgaver som kan utføres for å drifte utvalget. Dette er oppgaver som kan roteres på de resterende personer i utvalget.
Hjelpemiddel for utførelse blir de til enhver tid styrende dokumenter klubben oppdaterer og tar i bruk.
Det har gjennom ”kilder” kommet frem at det er en gruppe som kunne tenke seg å ta ansvaret for arrangementet Bøler Minicup.
Det er et stort ønske at disse møter på dette møtet så det da kan fri utvalgets styre fra en del av ansvaret for Bøler Minicup.
Forventer alle tar seg tid til å stille opp selv rett oppunder ”Jule-stria”.
Mvh.
Avtroppende utvalgsdeltager.
Dagfinn Henriksen
E-post: dahenrik@online.no
Tlf. priv.: 22264438
fredag 5. desember 2008
torsdag 4. desember 2008
Egentrening
Hei G94!
Her følger et hefte med masse gode råd om fotballtriks og trening som dere kan øve på alene eller sammen!
Last ned her
Ha det gøy:)
Mvh
På vegne av Kjell-Arne
Laina
Her følger et hefte med masse gode råd om fotballtriks og trening som dere kan øve på alene eller sammen!
Last ned her
Ha det gøy:)
Mvh
På vegne av Kjell-Arne
Laina
onsdag 3. desember 2008
Trening i desember
Det er ikke obligatoriske treninger i desember. Imidlertid er det viktig at alle holder seg i god form ved egentrening.
Det vil tidlig på nyåret bli avholdt nytt spillermøte hvor det vil bli informert om det videre opplegget for begge lag.
Endre
Det vil tidlig på nyåret bli avholdt nytt spillermøte hvor det vil bli informert om det videre opplegget for begge lag.
Endre
KAKELOTTERI
Minner om at alle MÅ bake en kake å levere den på Bøler senter førstkommende lørdag kl 09.00
(Vi er avhengig av at alle leverer)
Dugnadslisten er nesten fulltegnet; men vi trenger en voksen et par timer på ettermiddagen. Det er Du det!
| 09:00 – 11:00 | 11:00 – 13:00 | 13:00 – 15:00 | 15:00 – 17:00 |
Voksen | Roy | Dagfinn | Laura | ?? |
Spiller | Kasper M | Håkon H | Pietro | Muhammed |
Spiller | Henrik | Thomas | Jørgen A | Sigmund |
Spiller | Adrian | Brage | Magnus KS | Kasper L |
Dette blir siste dugnad i år, takk til alle som har stilt opp.
Mvh
Foreldregruppen
Laina & John Erik
tirsdag 2. desember 2008
Kakelotteri lørdag 6. desember - HJELP vi trenger 1 voksen til!!!
Hei foreldre!
Er det en til som kan ta en vakt enten fra kl 11-13.00 eller 15-1700??
Ellers trenger i fortsatt flere gutter, men hører med dem på spillermøte i kveld og håper det løser seg av seg selv :)
Mvh
Foreldregruppa G94
Er det en til som kan ta en vakt enten fra kl 11-13.00 eller 15-1700??
Ellers trenger i fortsatt flere gutter, men hører med dem på spillermøte i kveld og håper det løser seg av seg selv :)
Mvh
Foreldregruppa G94
søndag 30. november 2008
Kakelotteri lørdag 6. Desember på Bøler senter.
Nå er vi i støtet for dugnader og neste på programmet er:
Kakelotteri lørdag 6. Desember på Bøler senter.
Denne gangen står vi fra 09.00-17.00 og deler inn i 4 økter á 2 timer. 3 spillere på hver økt betyr at vi trenger 12 spillere.
Trenger også 2-3 voksne, samt baking av masse gode kaker.
Har du lyst å være med er det fint om du melder tilbake, ellers følges som vanlig dugnadslisten.
Forrige kakelotteri vi hørte om på Bøler inndro nærmere 15.000 kroner! Den skal vi slå :-).
Mer info kommer senere fra Laina og John Erik.
Kakelotteri lørdag 6. Desember på Bøler senter.
Denne gangen står vi fra 09.00-17.00 og deler inn i 4 økter á 2 timer. 3 spillere på hver økt betyr at vi trenger 12 spillere.
Trenger også 2-3 voksne, samt baking av masse gode kaker.
Har du lyst å være med er det fint om du melder tilbake, ellers følges som vanlig dugnadslisten.
Forrige kakelotteri vi hørte om på Bøler inndro nærmere 15.000 kroner! Den skal vi slå :-).
Mer info kommer senere fra Laina og John Erik.
lørdag 27. september 2008
Info vedrørende Ringebu-cup 5-7/9-2008
- Deltagelse: 26 Spillere 40 Supportere
- Biler: Vi håper dere kan ordne med transport selv. Se på hytte-/leilighetsfordeling og ordne med skyss utifra hvem du/dere skal bo sammen med. Hvis problemer kontakt Geir el. John Erik.
- Økonomi: Deltagerne må betale egenandeler, i år er husleien noe høyere slik at grunnbeløpet pr hode er: Kr. 410,- (men husk: dere slipper å vaske etter dere......)
Betal til Foreldrekassa G-94, merk Ringebu og spillers navn. Kontonr.: 9001 11 69804.
VIKTIG: BETALING MÅ VÆRE UTFØRT INNEN MANDAG 11 AUGUST.
(Regningen på overnatting forfaller da, og alle senger er bekreftet!)
Betalingen dekker overnatting, vask av hytter/leiligheter, grillfest lørdag (inkl 0,5 brus til alle barn og voksne).
Ta med penger til snop, pluss eventuelt bading i svømmebasseng på hotellet i nærheten (50 kr per barn).
Hyttene ordner brødmat/tørrmat selv for fredag kveld, lørdag morgen/matpakke, søndag morgen/matpakke. Hytteansvarlig (se øverste navn på hyttelisten) ordner /koordinerer innkjøp av dette. Hytta deler på utgiften. Barn som kommer alene tar med litt penger til tørrmat og gir den ansvarlige på hytta. Hytteansvarlig passer på at barna har med matpakke.
NB! Husk å kjøpe matpapir ☺ - Hyttefordeling. Hver hytte har 10 sengeplasser (2 familierom og 2 dobbeltrom) , leilighetene et familierom (familiekøye) og et dobbeltrom. Bra standard! Dette husker dere fra i fjor☺
Ønskes omrokkeringer må dette tas internt, men vi håper alle kan leve med fordelingen slik den nå er, vi er tross alt på felles tur, og det kan jo være fint å bli bedre kjent med noen andre enn de vi vanligvis omgås. - Ad nøkler til hytter/leilighetene
John Erik tar sikte på å være ved hyttene fra ca kl 18 og har hentet alle nøklene så disse fåes av John Erik: 92805007
Skulle noen ønske å reise tidligere, vennligst avtal med John Erik i forhold til nøkler. - Veibeskrivelse
Følg E6 nord til Fåvang, følg skilting mot Kvitfjell, etter ti km, ta av vei mot venstre (skiltet
til ”Mellomstasjon” og hotellene), kjør til Gudbrandsgard hyttegrend som ligger ved
mellomstasjonen, midt i alpinanlegget. Fra E6 til mellomstasjonen/hyttegrenda er det ca 15 km. Fra Oslo tar turen ca 3 -3.5 timer med et stopp. - Utstyr
Hver og en må ta med;
* Sengetøy (putevar, dynetrekk og laken, evt. lakenpose eller sovepose)
* Håndkle, toalettsaker.
* Fotballutstyr, drikkeflaske. De som har gressko tar med dette.
* Varme klær – vi blir en del ute lørdag kveld og det blir fort kjølig nå. Sjekk værmelding ift
regn!
Godt humør og god oppførsel!
Hver og en kan ta med;
* Badetøy
* Supportergenser, kubjelle osv. (alle som har kjøpt supportergenser kan få strøket på
bølermerket i hytte 3).
* Termos - Kampene
Kampoppsett er ennå ikke klart.
Alle kamper går på gress.
Spilletid: 2x15min.
Innledende kamper + sluttspill, i alt minimum 6 kamper per lag.
For mer info: www.rffk.no klikk Ringebuturneringen til venstre.
Kampene spilles mellom Ringebu ungdomsskole og Ringebuhallen, sjekk nettsida.
Garderobe, toalett, kafeteria og kiosk på stedet. - Generelle retningslinjer
Leggetider:
Felles leggetider – gutta skal tidlig opp for å spille kamper, slik at felles leggetider er
kl 24.00.
Alkohol:
Det bør vises måtehold slik at det ikke ”tar av” der oppe. Ellers appellerer vi bare til sunn
fornuft. - Hjemreise
Trenerne ønsket at vi alle blir til siste lag er ute av cupen, i beste fall, til finalen er spilt og
premie utdelt på søndag. Det vil si at vi er hjemme senest ved 19-20-tiden, noe avhengig av trafikken hjemover. Muligens kommer vi også før hjem, men guttene har jo mobil og kan få gitt beskjed hjem. Alle kjøres uansett hjem til døra.
Vi ønsker alle en flott tur – og gutta lykke til i kampene!
Dersom det skulle være noe dere lurer på eller vil gi informasjon om (barn som må ha
medisiner/andre behov etc) nå eller under cupen, kan John Erik eller Tiitu kontaktes.
Med vennlig hilsen
For foreldregruppa og lagledere
John Erik & Geir & Tiitu
fredag 26. september 2008
Treningstider
Nye treningstider fra uke 41 2008 t.o.m uke 17 2009:
Gi beskjed om du ikke kan stille på trening.
Ta med både fotball- og joggesko.
Endre
- Tirsdager kl. 19.30-21.00 på Haraløkka kunstgress/grus (G94)
- Torsdager kl.19.30-21.00 på Haraløkka kunstgress/grus (G94/Junior 2)
- Søndager kl. 15.00-17.30 i Bølerhallen
Gi beskjed om du ikke kan stille på trening.
Ta med både fotball- og joggesko.
Endre
Kontaktpersoner
Navn | Verv | Telefon | Mobil |
Lag 1: | |||
Hovedtrener | 22 91 64 66 | 95 40 55 04 | |
| Lagleder |
|
|
Lag 2: | |||
Hovedtrener | 22 27 88 28 | 95 01 75 45 | |
Lagleder | 22 26 84 32 | 98 20 48 32 | |
Felles: | |||
Keepertrener | 22 27 56 87 | 47 90 01 37 | |
Foreldregruppen | 22 78 60 90 | 92 80 50 07 | |
Foreldregruppen | 97 68 20 89 | ||
Info/web | 22 27 12 56 | 91 36 25 28 | |
Abonner på:
Innlegg (Atom)